Férfias márkák, férfias reklámok.

2012.02.20. 19:57 Publikátor


Férfi vagyok, és az illatom is férfias – sulykolja belénk a legújabb Old Spice szpot. Az Old Spice tehát már nem csupán bizonyítékot kínál az ígéret helyett, hanem igazi macsófílinget is, akárcsak az Axe, vagy a ”férfiasan tökéletes” Gillette.

 

komment

Durex - Jó szeretők a magyarok!

2012.02.19. 19:13 Publikátor


A magyarok élen járnak párjuk boldoggá tételében, hiszen a férfiak 85%-a, míg a nők 89%-a véli úgy, hogy partnere remekül tudja kényeztetni őt.

Február 14. Valentin-nap, a szerelem napja. A Durex vadonatúj kutatási eredményei is azt bizonyítják, hogy a szeretet a legszebb ajándék, amit párjának adhat az ember.
 

komment

Törvény a dohányzársól - Örülnek a bagósok is?

2012.02.18. 11:40 Publikátor


A többség pozitívan vélekedik a januári változásokról – derült ki a KutatóCentrum és a Marketing&Media közös kutatásából.

Hazánkban 2012. január elsején lépett életbe az a törvény, melynek értelmében minden zárt légterű helyen tilos a dohányzás.

komment

Fogyasztói magatartás - Akcióvadász hölgyek!

2012.02.02. 10:49 Publikátor


 Változnak a vásárlók elvárásai hétköznapi bevásárlásaik helyszíneivel szemben – ezt mutatják a GfK Hungária Shopping Monitor 2011-2012 tanulmány eredményei. 

Legfontosabbnak a széles választékot, jó árat és a minőséget tartják. A márkás termékek iránt főként a fiatalok érdeklődnek, az akciókra pedig elsősorban a nők, a kevésbé tehetősek és a nyugdíjasok csapnak le. 45 év fölött a bankkártyás fizetés lehetőségét alig igénylik a vevők.

komment

Napi 21 perc a reklámok előtt

2012.01.30. 11:47 Publikátor


Tavaly  majdnem 3 millió reklám került adásba, ami azt jelenti, hogy a teljes lakosságot nézve egy ember átlagosan naponta mintegy 70 darab televíziós hirdetéssel találkozott. A legtöbbet vetített szpot a Cillit Bang egyik filme volt, ezt a Nurofen Forte drazsé reklámja követte a sorban – derül ki a Nielsen Közönségmérés elemzéséből.

komment

Gazdasági válság - A szórakozásról és az új ruhákról mondunk le

2012.01.30. 11:26 Publikátor


 

A gazdasági válság legkevésbé az egészségügyi kiadásokat mérsékli – derül ki a Szinapszis Kft. legfrissebb kutatásából.

A felnőtt lakosság 95%-a érzékeli a gazdasági válság hatását. Többségük (közel 60%) jelentősen, további 35%-uk valamelyest mérsékelte kiadásait.

komment

A gyermekek 87%-a játszik Online!

2012.01.26. 20:03 Publikátor


A családok internethasználati szokásaiba nyújtottak betekintést a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság konferenciáján.

Homayoun Sarkechik, a Symantec regionális menedzsere egy olyan kutatás eredményeiről számolt be, amely a világ 14 országában, összesen 7.061 felnőtt és 2.800 gyermek részvételével zajlott.

komment

Fogyasztói trend - Az egészség fontos szempont

2012.01.25. 11:37 Publikátor


A GfK Hungária egészséggazdasági felméréseinek eredményei szerint 2004 óta egyre romlik a hazai lakosság saját egészségének megítélése.

komment

Piackutatás - Humor, szex és net kell a fiataloknak

2012.01.25. 10:52 Publikátor


A legújabb trendkutatás szerint a magyar is fiatalok a könnyebb műfajokat kedvelik.

Az MTV Hungary és a GkIeNet közösen készített felmérést a 15-24 éves magyar fiatalok médiafogyasztási szokásairól. Az eredményt a nemzetközi helyzettel összehasonlítva arra a következtetésre jutottak, hogy a magyar fiatalok ezen a téren alig különböznek külföldi társaiktól.

komment

Szórakoztató elektronika és a kütyümániás konzoloslok

2012.01.24. 11:12 Publikátor


Az Ipsos, 2011. júniusi kutatása szerint a 15 év feletti hazai lakosság 6%-a, több mint 500 ezer ember rendelkezik valamilyen játékkonzollal (Wii, Xbox, PlayStation, Nintendo DS). A játékkonzollal rendelkezők kétharmada nem meglepő módon férfi és 40%-uk 30 év alatti, tipikusan középfokú végzettséggel rendelkező személy.

komment

Mivel tölti a Magyarság a szabadidejét? - GFK felmérése

2012.01.23. 13:59 Publikátor


A többség szabadidejét zenehallgatással, olvasással tölti.


Kevesen fogadnak vendégeket otthonukban Budapest, 2012. január 19. – Zenehallgatás, olvasás, főzés, kertészkedés – lényeg, hogy otthon végezhető: így is jellemezhetnénk a magyarok szabadidő eltöltési szokásait a GfK Roper Reports Worldwide felmérése alapján. A vizsgálat eredményei szerint társasági eseményekre – otthoni vendégfogadásra, kávézóban való találkozókra – az európai átlagnál lényegesen kevesebben szakítanak időt. A kulturális, művészeti programokat látogatók aránya ugyanakkor nem tér el jelentősen az Európában jellemzőtől.

komment

Az Értéktér munkacsoport videója.

2012.01.22. 17:29 Publikátor


Az Értéktér kezdeményezés indítópontját a TÁRKI "A gazdasági felemelkedés Társadalmi-kulturális feltételei" címet viselő kutatása, valamint annak eredményei jelentették. Az Értéktér munkacsoport tagjai készítettek egy izgalmas és informatív infovideót a kutatás legfontosabb tanulságairól, valamint ennek mindennapi életünkre való következményeiről.

Magunkra ismerünk?

 

 

komment

A legmeggyőzőbb reklám stílusok - Rövid értékelés

2012.01.21. 18:54 Publikátor


Vajon milyen témájú reklámok fogják meg legjobban a hazai fogyasztókat?

Erre a kérdésre próbált választ keresni a egy rövid kérdőíves megkérdezésünk:

komment

Fogyasztói észlelés - Mi számít magyar terméknek?

2012.01.21. 13:13 Publikátor


A fogyasztók „mi a magyar termék” megítélésében fokozatokat fedezhetünk fel. Amikor tiszta magyar termékekről beszélünk, szinte csak a ma már hungarikumoknak számító termékek jöhetnek szóba. Ezek magyar tulajdonosú, magyar székhelyű gyárakban, magyar munkásokat foglalkoztató, magyar alapanyagokból készülő magyar márkanév alatt futó termékeket forgalmaznak.

komment

Mit ér a termék, ha magyar?

2012.01.21. 11:47 Publikátor


„Én nem tudok túl sokat a vámokról. Csak annyit tudok, hogy ha Angliától veszek egy kabátot akkor enyém lesz a kabát és az angoloké lesz a pénz. De ha amerikai kabátot veszek, akkor is enyém lesz a kabát, de a pénz Amerikában marad”

(Vélhetően Abraham Lincoln)

 

komment