Az Értéktér munkacsoport videója.

2012.01.22. 17:29 Publikátor


Az Értéktér kezdeményezés indítópontját a TÁRKI "A gazdasági felemelkedés Társadalmi-kulturális feltételei" címet viselő kutatása, valamint annak eredményei jelentették. Az Értéktér munkacsoport tagjai készítettek egy izgalmas és informatív infovideót a kutatás…

komment

A legmeggyőzőbb reklám stílusok - Rövid értékelés

2012.01.21. 18:54 Publikátor


Vajon milyen témájú reklámok fogják meg legjobban a hazai fogyasztókat? Erre a kérdésre próbált választ keresni a egy rövid kérdőíves megkérdezésünk: Reklámstílus tekintetében igazolódik a jól bevált recept, miszerint egy jó poénnal mindent el lehet adni és igaz is,…

komment

Fogyasztói észlelés - Mi számít magyar terméknek?

2012.01.21. 13:13 Publikátor


A fogyasztók „mi a magyar termék” megítélésében fokozatokat fedezhetünk fel. Amikor tiszta magyar termékekről beszélünk, szinte csak a ma már hungarikumoknak számító termékek jöhetnek szóba. Ezek magyar tulajdonosú, magyar székhelyű gyárakban, magyar munkásokat…

komment

Mit ér a termék, ha magyar?

2012.01.21. 11:47 Publikátor


„Én nem tudok túl sokat a vámokról. Csak annyit tudok, hogy ha Angliától veszek egy kabátot akkor enyém lesz a kabát és az angoloké lesz a pénz. De ha amerikai kabátot veszek, akkor is enyém lesz a kabát, de a pénz Amerikában marad” (Vélhetően Abraham Lincoln) …

komment

süti beállítások módosítása