Fogyasztói magatartás - Akcióvadász hölgyek!

2012.02.02. 10:49 Publikátor


 Változnak a vásárlók elvárásai hétköznapi bevásárlásaik helyszíneivel szemben – ezt mutatják a GfK Hungária Shopping Monitor 2011-2012 tanulmány eredményei.  Legfontosabbnak a széles választékot, jó árat és a minőséget tartják. A márkás…

komment

Napi 21 perc a reklámok előtt

2012.01.30. 11:47 Publikátor


Tavaly  majdnem 3 millió reklám került adásba, ami azt jelenti, hogy a teljes lakosságot nézve egy ember átlagosan naponta mintegy 70 darab televíziós hirdetéssel találkozott. A legtöbbet vetített szpot a Cillit Bang egyik filme volt, ezt a Nurofen Forte drazsé reklámja…

komment

Gazdasági válság - A szórakozásról és az új ruhákról mondunk le

2012.01.30. 11:26 Publikátor


 A gazdasági válság legkevésbé az egészségügyi kiadásokat mérsékli – derül ki a Szinapszis Kft. legfrissebb kutatásából. A felnőtt lakosság 95%-a érzékeli a gazdasági válság hatását. Többségük (közel 60%) jelentősen, további 35%-uk valamelyest…

komment

süti beállítások módosítása